2012. december 24., hétfő

Kolbászos-tojásos muffin reggelire

Karácsonyi reggeli, ebéd és vacsoracsatát szerveztünk családon belül, én Sacival vagyok egy csapatban. Ezt a muffint készítettük reggelire. Nem akartam túl sok reggelit készíteni, úgyhogy a 12-es muffinformában csak 8-at használtunk ki és a lent leírt hozzávalók is ehhez a mennyiségez vannak kimérve.

Hozzávalók:
6 tojás
16 szelet kolbász (én gyulait használtam)
2 gerezd fokhagyma
só, bors
1 nagy paradicsom apró kockákra vagdosva

A sütőt 180 fokra előmelegítjük, a muffinformákat pedig kikenjük vajjal. A felszeletelt kolbászokat még félbe vágjuk, úgy jobban elkeverednek majd a formában, majd kevés olajon pirítjuk, amíg egységes színt kapnak.
A tojásokat egy tányérban felverjük, hozzáadjuk a fokhagymát, sót, borsot. Jól elkeverjük.
Minden egyes muffinformába belekanalazunk 2 kanálnyi felvert tojás, beleteszünk szelet kolbászt, vagyis 4 felet, erre jön az apróra vagdalt paradicsom, majd beborítjuk őket egyenletesen elosztva a maradék felvert tojást. 
Az előmelegített sütőben addig sütjük, amíg a tojás meg nem sül. Apróra vágott újhagymával tálaljuk. 
Mindenkinek nagyon ízlett! Kilenc pontot kaptunk az ételkritikusainktól, mert szerintük kevés volt a mennyiség!!! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése