2013. január 30., szerda

Gombás fasírt




Hozzávalók:

  • 40 dkg gomba
  • 1 vöröshagyma
  • 5 dkg dió
  • 5 dkg őrölt mandula
  • 2 tojás
  • só, bors
  • olívaolaj
  • 1/2 pohár őrölt mandula
A gombát a hagymával megpároljuk az olajon, majd amikor már elfőtte a levét, a gombát mindenestől beleöntjük a turmixgépbe, beleütünk 2 tojást, teszünk bele sót, borsot, őrölt mandulát és diót, majd összeturmixoljuk az egészet. Nem baj ha néhány gomba és dió egészben marad, vagy legalábbis darabok lesznek benne. Kiöntjük a masszát egy tányérba. Olívaolajat hevítünk a teflonserpenyőnkben. A gombás tésztából gombócokat formálunk, majd azt megforgatjuk sóval és borssal kevert őrölt mandulában és az olajba helyezzük. Nekem egy picit folyósra sikerült a gombás tészta, valószínűleg azért, mert nem főtt el teljesen a gomba leve és mindenestől beleöntöttem a turmixgépbe. Viszont amikor a kis ragacsos gombócomat megforgattam a mandulában, akkor az összefogta az egészet és óvatosan be tudtam helyezni a serpenyőbe. Mindkét oldalát pirosra sütjük.
Mennyei!!! Pedig én nem is nagyon szeretem a diót :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése