2013. január 8., kedd

Húsos zöldség


Nem volt kedvem elugrani a boltba bevásárolni, így minden létező zöldséget összeszedtem a hűtőmből, amit csak találtam.

Hozzávalók:


  • kb. 1/2 kg pulykahús
  • 3 nagyobb sárgarépa
  • 2 gyökér
  • 1 kisebb zellergumó
  • 1/2 karalábé
  • 2 hagyma
  • olívaolaj
  • só, bors


Mindent együtt egy nagyobb teflon serpenyőbe felaprítok, megszórom sóval, borssal - én egy kis vegetát löttyintettem rá, nyakon öntöm olajjal, majd felöntöm annyi vízzel, hogy majdnem ellepje és közepes hőfokon, fedővel leborítva hagyom szépen lassan főni, hogy a hús finom puha legyen. Kb. 3/4 óra múlva a fedőt leveszem. A hőfokot megemelve, időnként kevergetve elpárologtatom a vizet.
Káposztával töltött paprikával vagy friss káposztasalátával szoktam tálalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése