2013. január 19., szombat

Paleo mini pizza I.




Késő este jutott eszünkbe, hogy jó lenne még valamit csemegézni, de valami olyat, ami nem terheli meg a gyomrot és nem is rakódik ránk... :) Ez sült ki belőle! Gabesznak is nagyon tetszett, már kérdezte mikor vacsizunk újra ilyet :)

Hozzávalók:

  • 2 közepes méretű padlizsán
  • olívaolaj
  • pizzafűszer
Pizzafeltétként pl.:
  • hagyma 
  • paradicsom
  • sonka
  • paradicsomlé vagy ketchup
  • gomba
  • kemény sajt
A padlizsánokat mosás után kb. másfél centis darabokra vágjuk, majd mindkét oldalát alaposan bedörzsöljük sóval és 30 percet állni hagyjuk. A fél óra letelte előtt a sütőt 210 fokra felmelegítjük, egy tepsit kibélelünk sütőpapírral, majd miután a padlizsánok mindkét oldalát bekentük olajjal, helyezzük őket a tepsibe és tegyük a sütőbe. Kb. tíz percig süssük egyik felét - addig, amíg el nem kezd pirosodni, majd süssük ugyanígy a másik felét szintén 10 percig. Utána vegyük ki a tepsit és mindegyik padlizsán tetejét kenjük meg ketchuppal vagy paradicsomlével, szórjuk meg pizzafűszerrel (ha nincs otthon pizzafűszer, akkor oregánót és bazsalikomot tegyünk rá) és kedvünk szerint pakoljuk meg a tetejét. Én a ketchupra hagymakarikákat tettem, kockára vagdosott sonkát. Szerettem volna gombát is tenni, de sajnos nem volt itthon, néhányra tettem paradicsomkarikát, és ennek a tetejére reszeltem a sajtot. Visszatettem az egészet a sütőbe, amit előzőleg 180 fokra visszavettem és addig sütöttem, amíg egy ici picit el nem kezdett pirulni a sajt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése