2013. január 31., csütörtök

Rakott karfiol




 Imádom, ahogy a konyhánkba besüt a nap...

Hozzávalók:

  • 1 fej karfiol
  • 1 dl kókusztejszín
  • 6 tojás 
  • 1-1.5 pohár parmezán
  • só, bors
  • vaj
A karfiolt egy mély, kivajazott tepsibe helyezzük, rózsáira szedve. Teszünk rá sót, borsot - én vegetát tettem, mert Gabesz nem tud vegeta nélkül létezni!!! Mindegyik rózsa tetejére teszünk egy darab vajat, majd 190 fokosra melegített sütőben sütjük kb. 30 percig.


Közben felverjük a hat tojást, borsozzuk, majd hozzáadjuk a tejszínt és a parmezánt. Ezt az öntetet ráöntjük a karfiolokra. A sütőt lejjebb tekerjük 160-ra.




Addig sütjük, amíg nem kezd pirosodni. Én bennfelejtettem... Kicsit pirosabbra sütöttem, mint terveztem, de így is finom volt, csak már így nem volt olyan szaftos.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése