2013. január 20., vasárnap

Lazac párolt brokkolival



Ma igencsak meglepődtem a Metro áruházban, ugyanis a lazac olcsóbb volt, mint a marha hosszú felsál!!! Ígyhát lazac ebéddel kényeztettük magunkat :)

Hozzávalók:

  • 4-6 szelet lazac
  • 1 fej brokkoli
  • 2 paradicsom
  • ruccola
  • olaj
A lazacot alaposan besózzuk, lehet rá halfűszert is tenni. Egy picit állni hagyjuk, majd forró olajban ropogósra sütjük. A brokkolit rózsáira szedjük, kevés vízzel felöntjük, sózzuk és épp csak annyi ideig főzzük, hogy ne legyen már túl kemény. Azután a vizet leöntjük róla, egy pici vajat teszünk alá és nagyon rövid ideig együtt pirítjuk.
Én még készítettem egy paradicsomos-ruccola salátát, amelyhez a paradicsomot felszeleteltem, a ruccolához adtam, leöntöttem olívaolajjal, megsóztam, egy pici borsot is adtam hozzá, illetve bazsalikomot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése