2013. január 16., szerda

Vaníliás meggyes muffin




Ez tulajdonképpen ugyanaz a tészta, mint, amit a kakaó öntetes vaníliás muffinhoz is leírtam, csak mivel Sacikám nem szereti a csokiöntetet, így neki jóóó sok meggyet tettem minden egyes muffinba.

Hozzávalók:


1 1/2 pohár őrölt mandula
3/4 pohár őrölt kókusz
csipetnyi só
1/2 pohár folyékony kókuszolaj vagy puha vaj
1 evőkanál vanília esszencia
2 evőkanál friss citromlé
2 evőkanál xilit
4 egész tojás

Mindent alaposan összekeverünk és muffin formába töltjük a tésztát és a tetejére 6-8 szem meggyet teszünk és egy kicsit belenyomkodjuk a tésztába. 170 fokon kell sütni és akkor vegyük ki, amikor a szélei körben épp, hogy elkezdenek pirosodni.



2 megjegyzés:

  1. Szia. Nem tudom mit ronthattam el benne mindent ugy csinaltam ahogy le van irva szepnek szep. De ennyi. Ehetetlen iztelen nagyon szaraz fujtos lett . Megy a kukaba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom, hogy nem sikerült... Én nagyon sok meggyet szoktam beletenni, így fujtós alapból nem szokott lenni...

      Törlés