2013. szeptember 3., kedd

Sültpaprika krémleves




Erika barátnőmtől kaptam egy nagy zsák paprikát, így ezek a napok a paprikáról szólnak - minden lehetséges változatban elkészítem :)

Hozzávalók:


  • 10-14 db tv paprika
  • 2-3 dl víz
  • 1 nagy fej vöröshagyma, felkockázva
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1-2 dl kókusztejszín
  • só, vegeta
  • bors
A paprikát 220 fokon kb. fél órán át sütjük, többször megforgatva. Amikor megsül, hagyjuk egy kicsit kihűlni, akkor nagyon könnyű megtisztítani és a magházat eltávolítani.
A vöröshagymát és a szétnyomott fokhagymát olívaolajon üvegesre pirítjuk, ráöntjük a vizet - én csupán 2 dl-t öntöttem hozzá, mert szeretem, amikor a krémleves jóóóó sűrű, de ha valaki hígabban kedveli, mehet bele a 3 dl. A víz után azonnal beletehetjük a felszeletelt sült paprikát, adunk hozzá egy kis borsot és vega mixet vagy vegetát.
Összeturmixoljuk az egészet, még a turmixba beleöntjük a kókusztejszínt, újra összeturmixoljuk, visszatesszük a főzőlapra, amíg újra felforr, ellenőrizzük a fűszerezést és már kész is!
Parmezán sajttal és pirított paleo kenyérrel valami isssteni...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése