2013. október 16., szerda

Almás-fahéjas muffin






Most a sütőtök után alma mánia tört ránk pite, muffin és süti formában.  :)

Hozzávalók:


  • 5 tojás
  • 1 csésze (2 dl-es) almapüré vagy darált alma, ez kb. 2 kicsi alma
  • 2 evőkanál fahéj
  • késhegynyi sütőpor
  • 1 kiskanál vanília esszencia
  • 1 dl őrölt kókuszreszelék
  • 0.5 dl olívaolaj 
  • 1-2 evőkanál xilit

A sütőt 180 fokra felmelegítjük.
Az összes hozzávalót összekeverjük, az almát vagy reszelőn pürésítjük vagy aprítógépben ledaráljuk. Nekem nagyon nem volt kedvem a reszelőn szenvedni az almaszeletekkel, így az aprítógépben ledaráltam. Így persze nem lett olyan sima a tészta, mintha pürével dolgoztunk volna, látszanak benne az almadarabkák, de engem ez nem zavar.
A tésztához az almát is hozzáadjuk, majd állni hagyjuk kb. 10 percet, mert ezidő alatt a folyékony tészta egy kicsit besűrűsödik és könnyebb belekanalazni a kis formákba.
Nem tudom meddig sütöttem, villával ellenőriztem a süti közepét, hogy átsült e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése