2013. október 13., vasárnap

Tökös piskóta




Hozzávalók:


  • 2-3 marék nyers, reszelt tök
  • 1 dl olvasztott vaj
  • 2-3 púpos evőkanál xilit
  • 1 dl őrölt kókuszreszelék 
  • 2 tojás
  • fél kiskanál sütőpor
  • 1 kiskanál vanília esszencia
  • 1 csapott kiskanál gyömbérpor
  • 1/4 kiskanál szerecsendió
  • 1/4 kiskanál őrölt szegfűszeg
  • 1/4 kiskanál 
  • 1 kiskanál fahéj
  • 1/4 kiskanál őrölt kardamom
  • 1/2 citrom leve


Mindent összekeverünk egy tálban jó alaposan, és egy kivajazott vagy sütőpapírral bélelt tepsibe vagy szilikon formába öntjük és 180 fokra melegített sütőben addig sütjük, amíg a széle egy kicsit ropogós nem lesz. 



Én kivettem korábban - kb. fél óra elteltével, és persze meg is kóstoltam azonnal, de még túl krémes volt az állaga és nekem az nem tetszett, mert olyan nyersnek hatott. Úgyhogy még jó ideig sütöttem tovább.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése