2014. május 27., kedd

Isteni paleo datolya golyó



Találtam a "paleo ládámban" tegnap egy csomag datolyát, amivel Gabesz még vasárnap lepett meg, gondoltam készítek valami nyalánkságot. A datolyát eddig csak én ettem, gondoltam ezzel a desszerttel 'elleszek' pár napig. Elkészítettem, kitettem az asztalra, de senkinek sem mondtam miből készült és egyszer csak azt vettem észre, hogy négy darab maradt és én még nem is készítettem fotót a bloghoz... Dícsérték ezerrel, nem tudva mi van a gombócban :-) :-) :-) 

Hozzávalók:
  • 2 jó nagy marék magozott datolya, felaprítva
  • 2 evőkanál karob, finomra őrölve
  • 1 evőkanál cukormentes kakaó
  • 1 kiskanál rum esszencia
  • 5 dkg olvasztott vaj
  • 1 csapott kiskanál fahéj
  • Fél doboz -  1.5-2 dl kókusztejszín
A datolyát a rummal és a kókusztejszínnel együtt aprítógépbe tettem, de nem pépesítettem, csak 'aprítottam'. Ezután kiöntottem egy tálba, hozzákevertem a többi hozzávalót, majd apró labdákat formáltam a masszából, amit azután még kókuszreszelékben meghempergettem!

A lenti képen is éppen egy kéz tünteti el a fotóznivalómat... :-) :-) :-) Szóval: nagyon finom!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése