2014. május 22., csütörtök

Paleo almás-rebarbarás pite




Hozzávalók a tésztához:

  • 10 dkg puha vaj
  • 2 ek xilit
  • 3 tojás
  • 10 dkg kókuszliszt
  • 1/2 citrom leve
Mindent összekeverünk és egy gyurmázható állagú tésztát kapunk, amit elfelezünk. Az egyik felét belenyomkodjuk a tepsibe, a másikat egyelőre félretesszük.

Hozzávalók a töltelékhez:
  • 4 szál rebarbara
  • 2 alma, lereszelve
  • 2-3 evőkanál xilit
  • fahéj
Sütés előtt
Az almát lereszeljük és két kanál xilittel összekeverjük. A rebarbarát megtisztítjuk, majd egy pici vízben 1 evőkanál xilittel megpároljuk. Ha kész, félretesszük, hogy egy picit hűljön. 
Amikor kihűlt, leöntjük róla a felesleges vizet, összekeverjük az almával, majd az egészet ráöntjük a tésztára. Ennek a tetejére a megmaradt tésztát rámorzsoljuk, majd a 170 fokra felmelegített sütőbe tesszük és addig sütjük, amíg a tészta meg nem barnul-pirosodik.


2 megjegyzés:

  1. Én ezekkel a hozzávalókkal, eléggé lágy masszát kaptam. Adtam hozzá darált diót, meg még több kókuszlisztet, de nem segített rajta. Liszt nélkül nem tudtam gyúrni! Nem lehet, hogy kimaradt valami a leírásból?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg megolvasztottad a vajat folyèkonyra? Mert én keményen gyúrtam hozzá...

      Törlés