2014. július 23., szerda

Paleo lekváros csiga




Ma vendégeink voltak, igyekeztem valami paleo újdonsággal bevárni őket... A készítésnél is volt segítségem és a kóstolásban is...

Hozzávalók:

  • 2 pohár (2 dl-es pohárral mérve) mandula liszt
  • 1/2 pohár kókuszliszt
  • 1/2 pohár gesztenyeliszt
  • 1/2 pohár szezámliszt
  • 1/2 pohár méz
  • 1/2 pohár folyékony kókuszzsír
  • 1 tojás
  • 1 evőkanál vanília esszencia
  • cukormentes lekvár (mi most szilvalekvárral készítettük)



MInden hozzávalót alaposan eldolgoztam mixerrel, majd fél órát hűvös helyen pihentettem a tésztát, azután sütőpapíron kinyújtottam, kb. fél centis vastagságúra. A tetejét megkentem lekvárral - elég vastagon. Amikor feltekertem, akkor egy nagyon éles késsel szeleteket vágtam a rúdból, és fektetve beletettem egy sütőpapírral bélelt tepsibe. 
Sütés előtt

160 fokra felmelegített sütőben addig sütöttem, amíg a tészta barnulni nem kezdett.



1 megjegyzés: