2014. szeptember 30., kedd

Paleo almás-lekváros karobpite




Holnap Szandi barátnőmet várom sütizős dumcsira, gondoltam kedveskedem neki :) Mondjuk, egy negyedét már megettem a sütinek... Nekem mennyei!!! Imádom a karob ízét és illatát!

Hozzávalók a tésztához:

  • 1 pohár (2dl-es pohárral mérve) karob - én még egyszer megőröltem, mert a boltban kaphatót nagyon darabosnak találtam
  • Fél pohár kókuszliszt
  • 1 evőkanál őrölt kókuszreszelék
  • 10 dkg olvasztott vaj
  • csipetnyi só
  • 1 tojás
  • kókusztejszín
  • Baracklekvár


Az összes hozzávalót, kivéve a baracklekvárt, kézzel összegyúrjuk, kókusztejszínből épp csak annyit kell hozzáadni, hogy ne legyen nagyon morzsálódós a tészta. Belenyomkodjuk egy kivajazott tepsibe, majd lekenjük baracklekvárral. Én sajnos ezt elfelejtettem, így a végén a tetejére tettem rá, mert nélküle egy kicsit száraz lett a töltelék. 

Ezután jön a töltelék:

Hozzávalók a töltelékhez:

  • 5 alma, megpucolva, felszeletelve
  • 2 evőkanál eritrit
  • Fél citrom leve
  • Fahéj 
  • 1 evőkanál útifűmaghéj
Egy tálban mindent összekeverünk, majd a lekvárral bekent tésztára körbe-körbe felhelyezzük az almaszeleteket. 
Alufóliával lefedve 45 percig sütjük 180 fokra felmelegített sütőben, majd az alufóliát eltávolítjuk és még kb 15-20 percig sütjük, ugyanazon a hőfokon.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése