2014. szeptember 30., kedd

Paleo tárkonyos-tejszínes pulyka csíkok




Az étel alapötletét a Nők Lapja Konyha című újságjából szedtem, csirkecomb helyett pulykamellet használtam, valamint sima tejszín helyett pedig kókusztejszínt. A család el volt ájulva az íztől...

Hozzávalók:

  • kb. 70 dkg vékony csíkokra vágott pulykamell
  • 2 fej vöröshagyma, felkockázva
  • 3 dl száraz fehérbor
  • 2 nagy gerezd fokhagyma
  • tárkony
  • 3 db babérlevél
  • bors
  • 3 dl kókusztejszín

Vajon megdinszteljük a vöröshagymát, majd hozzáadjuk a csíkokra szeletelt pulykamellett. Addig pirítjuk, amíg elfő a hús leve és akkor ráöntjük a bort, hozzáadjuk a zúzott fokhagymát, sót és borsot, fűszerezzük tárkonnyal, valamint a babérlevéllel. Én adtam hozzá 1 dl vizet, hiszen innentől jóóó sokáig főztem leborítva fedővel, majdnem egy órát, persze közben figyelni kell, nehogy elpárologjon a lé. 
Amikor már megpuhult a hús, akkor ráöntjük a 3 dl kókusztejszínt, ellenőrizzük a fűszerezést, még egy kis tárkonyt adunk hozzá és összeforraljuk.
Paleo tésztával vagy mozzarellával nagyon-nagyon finom!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése