2014. november 15., szombat

Paleo bundáskenyér




A többieknek hagyományos bundáskenyeret sütöttem és hááááát az illatok igencsak nagy hatással voltak rám... Kattogott az agyam, hogy én kevés melóval hogyan készíthetnék magamnak bundáskenyeret. Íme:


  • 1 tojás
  • 1 marék reszelt sajt 
  • 1 evőkanál szezámmag liszt
  • 1 evőkanál őrölt mandula
  • olívaolaj
Az olívaolajon kívül minden hozzávalót alaposan elkeverünk. Egy ragacsos masszát kapunk, amit a felforrósított, viszonylag bő olajban ellapítgatunk. Addig sütjük, amíg pirosodni nem kezd... 
Nem, hogy finom, egyszerűen mesééééééééés
Én májkrémmel ettem és eszméletlen jó volt...


2 megjegyzés:

  1. Isteni volt!!! Köszönjük a sok-sok fincsi receptet. Mindig alapként használom őket, s teszem hozzá a magam sütnivalóját..:o) Itt is tápiókával meg napraforgóliszttel helyettesítettem...simán eladtam a gyerekeknek, hogy bundás kenyér! Finomabb, mint az eredeti! Kösziiiii!!!!

    VálaszTörlés