2014. december 24., szerda

Padlizsán pogácsa




Hozzávalók:

  • 2 közepes méretű padlizsán
  • 2 tojás
  • 2 púpos evőkanál parmezán
  • 3 púpos evőkanál őrölt mandula
  • 3 púpos evőkanál szezámmagliszt
  • bors
  • rozmaring
  • oregánó


Kb. harminc perc alatt héjastól megsütjük a padlizsánokat, majd miután kihűlt, megpucoljuk és egyenesen a turmixgépbe dobjuk. Hozzáadjuk még a 2 tojást, parmezánt, sót, borsot és a fűszernövényeket és alaposan összemixereljük az egészet. Kiöntjük egy tálba és hozzáadagoljuk a lisztféléket. Ha nagyon folyósnak találjuk a masszát, akkor egyenlő arányban adjunk hozzá mindkét lisztből még. Nekem a 'tészta' inkább túl lágy volt, de kanállal a sütőpapírral bélelt tepsibe adagoltam és a 180 fokra felmelegített sütőben jó hosszan sütöttem - egészen addig, amíg pogácsa állagúra nem sült. Villával időnként ellenőriztem elég keményre sült e, persze néhányat még menet közben kénytelen voltam meg is enni... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése