2015. augusztus 10., hétfő

Paleo Dupák-szedersüti




Tavaly szedret ültettünk, amihez a tövet a falumbéli Dupák Tomi apukájától kaptuk - még egyszer NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNJÜK. Naponta két kis tálka szedret terem kicsinyke kis udvarunkban :)



Hozzávalók:

  • 4 evőkanál mandula liszt
  • 3 tojás
  • csipet só
  • fél kiskanál sütőpor
  • 1 evőkanál vanília esszencia
  • 1/3 pohár olíva olaj
  • Fél citrom reszelt héja
  • 1+1.5 evőkanál eritrit
  • 1/3 kiskanál gyömbér
  • 1 evőkanál baracklekvár
Sütés előtt


A szedret két órával a sütés előtt elkevertem egy evőkanál eritrittel, majd állni hagytam. 
Amikor letelik a két óra - érdemes hűtőbe tenni a szedret, mert a konyhát ellepik a muslincák :):):) Én így jártam  - egy tálban keverjük össze a száraz hozzávalókat, egy másikban a folyékonyakat a tojással együtt, majd a kettőt vegyítsük és alaposan keverjük el. 
Öntsük egy sütőformába és a tetejére szórjuk rá az eritrites szedret. Ne felejtsük el a tésztába is beletenni a másik két evőkanál eritritet!
170 fokra előmelegített sütőbe süssük, amíg a széle barnulni nem kezd. A közepe az eritrit miatt úgy fog tűnni, mintha nyers lenne, de csak az olvadt cukor fénylik és egy picit folyékony. 
Érdemes megvárni, amíg kihűl, akkor szépen szeletelhető.

Mindig így oldalra mosolyogva szoktam felszeletelni a süteményt :):):):):):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése