2016. december 23., péntek

Ünnepi hízás "ellenszerei"...




Mindenki, akivel az elmúlt napokban beszéltem, meg van győződve róla, hogy az ünnepeket 2-3 kiló plusszal fogja zárni :) Elkezdtem kíváncsiskodni, utánaolvasni, vajon ki hogyan akadályozza meg ezt a "többletet". Ezeket hallottam:

  • "Mindig kisebb méretű tányérra szedem ki magamnak az ételt, mert a kis tányéron a kevés is többnek tűnik"
  • "Max. csak fél pohár bort iszom és kerülöm az összes cukrozott koktélt, édes likőröket."
  • "Minden étkezés előtt megiszom 2-3 pohár vizet, ami jól eltelít."
  • "Minden napot az ünnepek alatt sporttal kezdek, mert a nap folyamán általában már nem találok rá időt és azután már csak halogatom..."
  • "Nagyon sok kültéri programot szervezek a családnak, hiszen addig sem ülünk a szobában, ahol ott a sok hívogató finomság"
  • "Engem ez nem érdekel, jókat eszek, majd januárban lemegy rólam, ami feljön!"
  • "A tányérom 3/4 részére csak friss saláta féléket szedek, s csak a maradék részre szedek valami "laktatóbbat"".
  • "Étkezés után azonnal lepakolom az asztalt, hogy ne essünk kísértésbe... a csipegetés során még elég sokat meg lehet enni!!!"
  • "Én mindenkinek azt mondom vendégségben, hogy nem jó a gyomrom, és így békén hagynak, nem erőltetik, hogy egyek!"
  • "Én nagyon-nagyon lassan eszek, gyakran a többiek már a harmadik fogásnál tartanak, én még az elsőnél, s így nem kell végigennem mindent!"
  • "Én mindenből eszek, nem válogatok, viszont nem fogyasztok édességet az ünnepeket alatt!"
  • "Én a sütik kedvéért inkább nem eszem a főételből :)"
  • "Én nagyon könnyen hízom, így összeírtam egy hosszú listát tevékenységekről, otthoni programokról, hogy mivel kössem le magam, ha rámtör az evési kényszer."
  • "Az összes csokit, sütit, amit ajándékba kapok, azonnal továbbajándékozok."
  • "Minden reggel ráállok a mérlegre, és amikor már az általam elfogadott felső súlyértéket átlépem, azon a napon, nagyon odafigyelek mit eszem és este nem vacsizom."
  • "Karácsonykor, hogy elkerüljem a zabálást??? Dehát az a legjobb!"
  • "Én betárazok egy rakás diétás, egészséges rágcsát magamnak, és amikor társaság jön össze, a sokféle nasi mellett én csak azokat eszem - cukormentes kekszek, felszeletelt zöldség, gyümölcs..."
  • "Két éve már, hogy semmiből sem készítek óriási adagokat, inkább fogyjon el minden az étkezés végére, minthogy azért együnk dolgokat, nehogy megromoljon!!!"
  • "Én elhatározom, hogy bizonyos napokon csak a levesből eszek, vagy csak a főtelből, vagy esetleg abból, ami egy különlegesség, nem eszem végig a teljes menüt"
  • "Kocsonya forever!"
  • "Én csak a zöldségből és a húsból eszek, a szénhidrátot totál kerülöm"
  • "A lisztet teljes örlésűre cseréltem, cukrot eritritre, édességeket kitiltottam a házból, sok-sok zöldség van és rengeteg gyümölcs, nasira aszalt cuccok meg diófélék."
  • "Mértékletesség mindenben."
  • "Imádok enni, lesz, ami lesz! Nem lehet lemondani az élvezetekről!"
  • "Szerintem idén visszaveszem az alkoholt, a túl sok koktél és likőr felér több szelet tortával, sajnos..."
  • "Minden ebéd és vacsora után séta! Tuti nem lehet meghízni!"
  • "Én csak a kisgyerekeim maradékát eszem meg. Igaz, néha mindent otthagynak a tányéron... :)"
  • "Én csak remélni tudom, hogy nem hízom meg..."
  • "A reggelim és az ebédem az mindig bőséges, nem szoktam vacsizni..."
  • "Semmi kenyér és semmi krumpli..."

Hát ilyeneket hallottam, szerintem van jónéhány tipp, ami alkalmazható és beiktatható :):):)
Mindenesetre jóízű, kellemesen pihentető és Boldog Ünnepeket kívánok mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése