2017. szeptember 7., csütörtök

Paradicsomos quinoa (nem paleo)




Ehhez a recepthez lánykám miatt vörös babot és feta sajtot is tettem, ezáltal nem paleo, de neki így sokkal jobban tetszett :)

Hozzávalók:

  • 1 dl quinoa
  • olívaolaj
  • friss bazsalikom
  • egy maréknyi ízesítetlen, konzerv vörös bab
  • 1 nagy vagy két kisebb paradicsom, felkockázva
  • 3 gerezd fokhagyma
  • feta sajt
Miután forró vízben megmostam a quinoát, 2 dl vízbe tettem, sót adtam hozzá és közepes hőfokon főztem, amíg a szemek megduzzadtak és megfőtt.
Egy serpenyőben melegítsük fel az olívaolajat, majd adjuk hozzá a fokhagymákat szétnyomva. 20-30 másodperc után adjuk hozzá a paradicsomot és együtt süssük 2-3 percig, majd adjuk hozzá a babot és nagyon alacsony hőfokon, folyamatos kevergetés közben még pár percig főzzük. 

Amikor kész a quinoa, tegyük rá a mártást és morzsoljunk rá feta sajtot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése