2017. november 25., szombat

Parmezános kelbimbó




Eredetileg én terveztem enni a kelbimbóból, mert nemigen szerettem - eddig. Otthon általában főzeléknek volt elkészítve krumplival és az nekem nagyon nem jött be... Ez viszont lenyűgözött!!!
Ráadásul nagyon gyorsan elkészül!

Hozzávalók:

  • 50 dkg kelbimbó, levágott szárral, megmosva
  • fél citrom leve
  • jóóóó sok parmezán
  • kevés só
  • bors
  • olívaolaj

A sütőt 190 fokra előmelegítjük.
A megmosott, letisztított kelbimbókat nyakon öntjük olívaolajjal, ráfacsarjuk a fél citrom levét, borsozzuk, ha kell sózzuk (van, amelyik parmezán nagyon sós, ahhoz nem szoktam egyáltalán sózni az ételt) és jó alaposan beborítjuk parmezánnal, majd az egészet szétterítjük egy papírral bélelt tepsin. Azért jó, ha sok rajta a parmezán, mert a kelbimbó mellé lefolyt parmezán csipsz-szerűen megsül és valami isteni az íze! 
Addig sütjük, amíg a parmezán pirosodni nem kezd, ez kb 20-25 perc.
Gabi szerint még finomabb lett volna, ha a kelbimbókat félbe vágtam volna... Legközelebb majd úgy készítem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése