2018. február 5., hétfő

Spenótos-sajtos csirkemell, paradicsommal





A hétvégéről megmaradt két darab pulykamell, amit a mai vacsihoz felhasználtam. Fördős Zé oldalán találtam a receptet, és ezek pont voltak itthon.

Hozzávalók:

  • 2 darab csirkemell filé (vagy amennyit akarunk sütni)
  • 3-4 paradicsom karika
  • 2 sajtszelet
  • spenótlevél (én spenótleveleket szoktam lefagyasztani, így most csak letörtem valamennyit belőle)
  • bors
A sütőt 180 fokra előmelegítjük.
A csirkemellet bevágjuk - mintha zsebet vágnánk rajta. Sózzuk-borsozzuk mindkét oldalát, majd a nyílásba behelyezzük a tölteléket és fogvájóval összefogjuk a csirkét, hogy a töltelék ne csússzon ki sütéskor.
Felforrósított olívaolajba tesszük a csirkéket és megsütjük minden oldalát, majd tepsibe tesszük, meglocsoljuk a maradék zsírral és 30 percig sütjük.
Saci most magában ette, de salátával biztosan még laktatóbb :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése