2018. március 12., hétfő

Expressz paleo cukkinis pörkölt





Egyetlen egy oka volt annak, hogy ma cukkini pörköltet készítettem: három napig nem voltam itthon, és a család nem használta fel a régebbi zöldségeket :):):) Még mielőtt kukában landoltak volna, gondoltam alkotok. Ez a mennyiség nekem készült, igaz, később még egy ekkora adagot készítenem kellett, mert Sacinak nagyon bejött a dolog!

Hozzávalók:

  • 1 cukkini, megmosva, héjastól felkockázva
  • 2 paradicsom, felkockázva
  • 1 nagyobbacska tv paprika, felkockázva
  • 1 fej vöröshagyma, felkockázva
  • őrölt kömény
  • őrölt pirospaprika
  • bors
  • olívaolaj
Először a hagymát feltesszük pirítani, majd az összes többi zöldséget is rádobjuk, sózzuk, borsozzuk, köménnyel és pirospaprikával megszórjuk. Pirospaprikából én egy púpos kiskanálnyit tettem, de ez ízlés kérdése. Alacsony hőfokon (könnyen odaég!) pároljuk, amíg a cukkini is megpuhul. Én úgy készítettem, hogy a cukkini még egy ici picit ropogós maradjon... Sacié is kicsit ropogott, de az övé azért, mert türelmetlen volt kivárni, hogy a számára megfelelő állagot elérje 😀😀😀
Én magában ettem, Saci reszelt parmezánnal.
Naggggyon finom és nagyon könnyű vacsi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése