2018. március 30., péntek

Padliszánkrém II.





Már készítettem egy padlizsánkrémet, de abba mustárt tettem, nem volt benne vöröshagyma és sütőben sütöttem. Ez most egy másik verzió, amit serpenyőben készítettem el...

Hozzávalók:

  • 1 nagy padlizsán, héjastól felkockázva
  • bors
  • 1 fej vöröshagyma, felkockázva
  • 2 nagy gerezd zúzott fokhagyma
  • 1/2 dl olívaolaj
  • citromlé
A felkockázott padlizsánt alaposan megszórtam sóval, átforgattam és kb fél órát állni hagytam.
A hagymát olajon megfonnyasztjuk, majd a padlizsánt is hozzáadjuk. Sózzuk, borsozzuk és gyakori kevergetés mellett puhára főzzük.
Amikor kész, félretesszük hűlni. Amikor kicsit kihűlt, sózzuk, borsozzuk, citromlével meglocsoljuk, hozzáadjuk a fokhagymát és krémesre turmixoljuk. 
Ellenőrizzük a fűszerezést és már fogyasztható is. A többiek pirítóssal eszik, én húshoz :) Egyébként a görög Souvlakihoz ettük!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése