2018. március 21., szerda

Paleo turbó rántotta





Ma este Gábor kérte hadd készítse el nekem a kedvenc reggelijét, amit akkor fogyaszt előszeretettel, amikor konferenciára megy :) Vonakodtam, merthogy a rántottába én max paradicsomot, paprikát és hagymát teszek (úgy lecsósan), ő viszont elég gazdagon fel akarta turbózni a rántottámat... Belementem, de tele voltam kétellyel... :):):)
Bruttttál jó lett! Holnap estére is ezt kértem tőle 😀😀😀

Hozzávalók:

  • 4 tojás, felverve
  • 1/2 paradicsom, nagyon apróra kockázva
  • 1/3 zöld kaliforniai paprika, nagyon apróra felkockázva
  • 1 evőkanál lilahagyma, nagyon apróra felkockázva
  • 2 evőkanál bacon, nagyon apróra felkockázva
  • 10-15 levél rukkola
  • bors
  • 1 marék reszelt sajt
  • olívaolaj
Alakul a dolog...

A hagymát, paradicsomot, paprikát és a bacont olívaolajon 4-5 percig pirítjuk, majd ráöntjük a tojást, beledobjuk a rukkolát is, sózzuk-borsozzuk és amikor megsül a tojás, még a serpenyőben melegen rászórjuk a reszelt sajtot és félbehajtjuk az egészet...
Mennyei, könnyű és gyorsan elkészíthető kaja, a nap bármely szakára!

A szakácsom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése