2017. október 18., szerda

Brokkolis sárgarépa saláta avokádó krémmel




A minap készítettem egy Paleo brokkoli-cukkini quiche-t, aminek készítése során megmaradt fél fej brokkoli. Részben ez adta a tippet a tegnap előtti vacsihoz. Sohasem gondoltam, hogy a brokkolit valaha is nyersen fogom felhasználni egy salátához és, hogy az még ízleni is fog... Pedig jó!

Hozzávalók:

  • fél fej brokkoli, ledarálva (én a jég aprítóban daráltam :):):))
  • 2 közepes méretű sárgarépa, lereszelve
  • 1 marék natúr tökmag
  • 1 marék natúr napraforgómag
  • olívaolaj

A szószhoz:
  • 2 puha avokádó, megpucolva
  • fél citrom leve
A magokat egy pici olívaolajon megpirítjuk, majd hozzáadjuk a ledarált brokkolihoz és a reszelt sárgarépához.
Az avokádó szeleteket a citromlével és a sóval alaposan leturmixoljuk. Botmixerrel is lehet vagy az aprítógép is szépen összedolgozta nekem.
Ezután összekeverjük a krémet a magvas, zöldséges keverékkel, kicsit megborsozzuk, ellenőrizzük, hogy elég sós-e és már kész is!!! Mivel nekem megszaladt egy picit a só, tettem a salátához egy paradicsomot, felkockázva, hogy csökkentsem a "sósságát" a salátának. Így is tuti lett... 
Nekem eszméletlenül ízlett, nem tudtam betelni vele, a többiek furcsán nézték a salátámat is, na meg engem is. Tényleg finom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése