2017. október 13., péntek

Petrezselyem krémleves




Sohasem gondoltam volna, hogy fehérrépából lehet finom krémlevest készíteni. Olyat, ami ráadásul a gyerekeknek is tetszik... Mindig csak annyit használtam ebből a zöldségből, amennyit nagyon muszáj volt, magában nem is ettem meg, erre most meg brutálisan ízletes levest készítettem belőle... hmmm...

Hozzávalók:

  • 4 jó nagy fehérrépa (petrezselyem gyökér), felkarikázva
  • Olívaolaj
  • 2 marék friss vagy fagyasztott petrezselyemzöld
  • Bors
  • Ételízesítő
  • Szerecsendió
  • Víz
  • Kókusztej
Az olívaolajat felforrósítjuk, majd rádobjuk a fehérrépát és 2-3 percig, kevergetés mellett pirítjuk. Ízesítjük borssal, szerecsendióval, ételízesítővel és sóval. 
Ezután felöntjük annyi vízzel, hogy ellepje és puhára főzzük. Én menet közben is adtam hozzá még egy kis vizet.
Amikor megfőtt, leturmixoljuk. Minthogy nagyon sűrű lett az enyém, felhígítottam egy is kókusztejjel és a petrezselyemzöldet is hozzáadtam, egyet forraltam rajta majd ismét pürésítettem rajta egyet a botmixerrel. 
Ellenőrizzük a fűszerezést, s ha megfelelőnek találjuk, már kész is!
Ebből a mennyiségből két nagy tányérnyi adag ket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése